Visoka škola Vršac

  • Početna
  • Obaveštenja
  • Studenti
  • Nastavnici i saradnici
  • Projekti
  • Kontakt
Home ⁄ Obaveštenja ⁄ Metodika fizičkog vaspitanja 2

Metodika fizičkog vaspitanja 2

13th мај, 2019
UPUTSTVA ZA PRIPREMU ZAVRŠNOG ISPITA IZ METODIKE FIZIČKOG VASPITANJA 2
ZA STUDENTE UPISANE U PRVU GODINU STUDIJA 2016/17. I KASNIJE
 
Ispit iz Metodike fizičkog vaspitanja 2 mogu polagati studenti koji su položili Metodiku fizičkog vaspitanja 1 i koji imaju završene predispitne obaveze koje obuhvataju:
  •  pozitivno ocenjena priprema za samostalnu aktivnost (minimalan broj poena 10, maksimalan 15),
  • Obavljena i pozitivno ocenjena najmanje jedna samostalna aktivnost u prisustvu profesora dr Nataše Sturza Milić u predškolskoj ustanovi (jutarnje telesno vežbanje, rekreativna pauza, usmerena aktivnost ili radionica) – (minimalan broj poena 10, maksimalan 15),
  •  Redovnost na vežbama u predškolskoj ustanovi (minimalan broj poena 5, maksimalan 10).
 
Završni ispit se polaže u školi u redovnim ispitnim terminima (počev od juna) i sastoji se od dva dela koji se polažu zajedno (u istom danu). Ukoliko se položi samo jedan deo završnog ispita, on se ne mora ponavljati kod sledećeg polaganja (upisuju se ostvareni bodovi u indeks).
 
  • Jedan deo podrazumeva polaganje teoretskog dela ispita (spisak ispitnih pitanja je dat na kraju) –  minimalan broj poena 15, maksimalan 30.
  • Drugi deo podrazumeva metodičku analizu pisane pripreme za jednu organizacionu formu fizičkog vaspitanja (jutarnje telesno vežbanje, rekreativnu pauzu, usmerenu aktivnost ili radionicu) – minimalan broj poena 15, maksimalan 30.
 
Na završnom ispitu, vrši se analiza svih elemenata napisane pripreme (cilj, zadaci, metode, organizacioni oblici rada, izbor i primena sredstava fizičkog vaspitanja – osnovnih i pomoćnih u zavisnosti od karakteristika dece, dela aktivnosti i sl., prožimanje sa ostalim v.o. oblastima).
 
Priprema za ispit može biti čitko napisana ili otkucana na kompjuteru. Priprema se ne šalje mailom, niti je profesor pre ispita ispravlja. Temu za aktivnost student (nakon prijave ispita) može pronaći na sajtu škole u posebnim tabelama koje se blagovremeno objavljuju pre ispita. Teme određuje profesorka Nataša Sturza Milić.
 
Teme i tip aktivnosti, par dana nakon prijave ispita, studenti mogu potražiti na školskom sajtu u obaveštenjima
 
Modeli priprema (za jutarnje telesno vežbanje, rekreativnu pauzu, usmerenu aktivnost ili radionicu) su isti kao i za već obavljane predispitne aktivnosti i objavljeni su na sajtu škole (pronaći u delu Izaberite – metodike).
 
Posebno se naglašava da student treba samostalno da napiše pripremu (prepisane, već viđene, kupljene, copy-paste pripreme neće biti prihvaćene, odnosno, u tom slučaju će student pasti na ispitu). Molim studente da ozbiljno shvate prethodno navedenu stavku.
Nakon uspešnog polaganja završnog ispita, ostvareni poeni se sabiraju sa predispitnim poenima. Završna ocena se izvodi na osnovu ukupno ostvarenih poena:
51-60 = 6; 61-70 = 7; 71-80 = 8; 81-90 = 9; 91-100 = 10
 
Ispitna pitanja:
 
1. Planiranje i programiranje fizičkog vaspitanja dece predškolskog uzrasta. Sabo, 2013, str. 287-312.
2. Usmerena aktivnost (radionica) kao organizaciona forma fizičkog vaspitanja dece predškolskog uzrasta. Sabo, 2013, str. 264-272.
3. Jutarnje telesno vežbanje kao organizaciona forma fizičkog vaspitanja dece predškolskog uzrasta. Sabo, 2013, str. 277-299.
4. Rekreativna pauza kao organizaciona forma fizičkog vaspitanja dece predškolskog uzrasta. Blagajac, S. 1995: Igra mi je hrana (Metodika fizičkog vasp. dece PU).
5. Poligon-staza prepreka kao organizaciona forma fizičkog vaspitanja dece predškolskog uzrasta. Sabo, 2013, str. 274-277.
6. Samostalne (izborne) aktivnosti kao organizaciona forma fizičkog vaspitanja dece predškolskog uzrasta. Sabo, 2013, str. 280-281.
7. Izleti i šetnje kao organizaciona forma fizičkog vaspitanja dece predškolskog uzrasta. Sabo, 2013, str. 279-280, 281-282.
8. Pravilno držanje tela (definicija, značaj, endogeni, egzogeni faktori, procena pravilnog držanja tela predškolske dece, analiza plantagrama, najčešći deformiteti). Sabo, 2013, str. 317-321; ili Blagajac, 1995, str. 98-101.
9. Motoričke sposobnosti (definicija, metodičke napomene, karakteristike i merenja). Sturza – Milić, 2016, str. 68-75.
 
Zadatak br. 15 iz praktikuma – donosi se na dan ispita:
Uzimanje i analiza otiska stopala.
 
Preporučena literatura za data pitanja (sve knjige su dostupne u biblioteci Visoke škole):
Jedna od ponuđenih metodika za ispitna pitanja od 1 do 8:
  • Sabo, E. (2013). Metodika dece predškolskog uzrasta.
  • Blagajac, S. (1995): Igra mi je hrana, Asocijacija „Sport za sve“, Beograd.
  • Đurković, Z. (1997). Metodika dece predškolskog uzrasta. VŠ Šabac.
Za ispitno pitanje 9 i zadatak iz praktikuma za studente:
  • Sturza Milić, N. (2016). Motorni razvoj i fizička aktivnost dece jaslenog i predškolskog uzrasta. Visoka škola str. studija za vaspitače „M. Palov“ Vršac.
                                                                                              
Dr Nataša Sturza Milić
« Majska stručna praksa
Razvojna psihologija »

European Talent Point

etsn_logo-01

Izaberite

  • Visoka strukovna vaspištačka i medicinska škola u Vršcu
  • Obaveštenja
  • Rezultati
  • Raspored predavanja/polaganja
  • Galerije
  • Praksa
  • Metodike
  • Studentski parlament
  • Portal za sadašnje i buduće vaspitač(ic)e

Erasmus Charter for Higher Education – ECHE

Povelja Grada Vršca

povelja

Najnovije

  • Održan 31. okrugli sto – međunarodni naučni skup „DAROVITI I VEŠTAČKA INTELIGENCIJA: izazovi i ograničenja u podsticanju izvrsnosti darovitih”
  • Izveštaj sa radionice: Regionalna radionica za urednike i izdavače časopisa u otvorenom pristupu
  • Konkurs za upis studenata u prvu godinu i master studije
  • Odloženi ispiti iz Metodike likovnog vaspitanja 1 i Metodike likovnog vaspitanja dece jaslenog uzrasta
  • Predškolska pedagogija, 3. jul 2025
  • Metodologija pedagoških istraživanja, 3. jul 2025.
  • Prijava ispita – vaspitači, septembar 2025.

Dokumenta

  • Dokumenta Visoke škole
  • Javno publikovan dokument
  • Javne nabavke
  • Akreditacija 2024. godine
  • Akreditacija 2023. godine
  • Akreditacija studijskog programa – strukovna medicinska sestra/tehničar
  • Akreditacija Ustanove 2019. g.
  • Akreditacija Master 2018. g.
  • Akreditacija 2016. godine
  • Akreditacije pre 2016. g.
  • Akreditacije ZUOV
  • Izbori u zvanja
  • Cenovnik

Korisne veze

  • Centar za celoživotno učenje
  • Projekat KEY Erasmus+
  • Istraživačko – edukativni centar
  • Research in Pedagogy
  • Portal za sadašnje i buduće vaspitač(ic)e
  • Projekat EU IPA
  • Blog Visoke škole
  • Srpska akademija obrazovanja
  • Politika privatnosti

Pretražite sajt

Svi pojmovi koji su na ovom sajtu upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu obuhvataju muški i ženski rod lica na koja se odnose.


© Visoka škola 2012-2024, Vršac

Administred by: Managed by: Powered by: