Visoka škola Vršac

  • Početna
  • Obaveštenja
  • Studenti
  • Profesori
  • Projekti
  • Kontakt
Home ⁄ Dogadjaji ⁄ Održan 22. okrugli sto

Održan 22. okrugli sto

3rd јул, 2016
U Vršcu je 01.07.2016. godine održan 22. Okrugli sto, međunarodni naučni skup, pod nazivom Intrapersonalna darovitost – mogućnosti razvoja. Uvodničari na konferenciji bili su: prof. dr Nenad Suzić, sa Filozofskog fakulteta u Banja Luci, Bosna i Hercegovina, koji je govorio na temu: Podsticanje divergentne produkcije kao osnov kreativnog učenja darovitih i doc. dr Tanja Nedimović, iz Visoke škola strukovnih studija za vaspitače „Mihailo Palov” u Vršcu čija je tema bila: Podsticanje intrapersonalne darovitosti – dometi i ograničenja.
Ovogodišnji 22. okrugli sto o darovitima organizovali su: Visoka škola strukovnih studija za vaspitače „Mihailo Palov” iz Vršca u saradnji sa Univerzitetom „Aurel Vlajku” iz Arada, Rumunija, Univerzitetom „1. decembar 1918.” iz Alba Julije, Rumunija, Univerzitetom „Sv. Kliment Ohridski” iz Bitole, Makedonija i Univerzitetom Metropoliten iz Mančestera. Većina od 80 učesnika iz 9 evropskih država, prijavljenih za učešće na konferenciji, prisustvovalo je skupu koji se odvijao u velikoj Sali Hotela Srbija.

 
Akademik prof. dr Grozdanka Gojkov ističe, u uvodnim napomenama Zbornika rezimea sa ovog skupa, da je intrapersonalna darovitost poslednjih decenija direktno ili indirektno u fokusu istraživanja darovitosti, jer je kao sposobnost vezana za introspektivne i samorefleksivne kapacitete ličnosti, tj. za duboko razumevanje sebe, sopstvene snage i slabosti, jedinstvenosti i mogućnosti da prati i koordinira sopstvene reakcije, a ovo se dalje nadovezuje na upravljanje kvalitetom obrazovanja i smatra se suštinskom odrednicom strategija održivog razvoja u uslovima visoko kompetitivnog globalnog tržišta. Ova strategija ima u predznaku posebno naglašenu notu inovativnog razvoja koja se zasniva na upravljanju promenama koje se ne zadržavaju na adaptivnim odgovorima okruženju, nego se u osnovama promena naglašavaju nove kompetencije za rad. Među njima posebno istaknuto mesto zauzima spremnost za promene.
 
Pitanja i refleksije pokrenute u diskusiji na skupu dobri su impulsi za nove ideje, pitanja i dileme  za dobrobit darovitih, a i onih koji im služe, pre svih, njihovih mentora i istraživača.
 
Više fotografija, uvodna izlaganja, Zbornik rezimea… potražite na:
http://www.nauka.uskolavrsac.in.rs/22-okrugli-sto/
 
« O stanju i perspektivama nastave na rumunskom jeziku
Konkurs za upis studenata – II konkursni rok »

European Talent Point

etsn_logo-01

Izaberite

  • Početna
  • Obaveštenja
  • Rezultati
  • Raspored predavanja/polaganja
  • Galerije
  • Praksa
  • Metodike
  • Studentski parlament
  • Portal za sadašnje i buduće vaspitač(ic)e

Erasmus Charter for Higher Education – ECHE

Povelja Grada Vršca

povelja

Najnovije

  • Održana radionica u okviru DAAD projekta
  • Događaj pod nazivom ”Inclusion in Higher Education – Adaptation of HEIs’ work processes”
  • Konkurs za upis studenata (septembarski upisni rok)
  • Održana svečanost povodom obeležavanja 35 godina Erazmus+ programa i 20 godina rada Fondacije Tempus
  • Održan 28. okrugli sto
  • Realizacija projekta
  • Odobreno devet programa stalnog stručnog usavršavanja

Dokumenta

  • Dokumenta Visoke škole
  • Javno publikovan dokument
  • Javne nabavke
  • Akreditacija studijskog programa – strukovna medicinska sestra/tehničar
  • Akreditacija Ustanove 2019. g.
  • Akreditacija Master 2018. g.
  • Akreditacija 2016. godine
  • Akreditacija 2014. g.
  • Akreditacije 2012. g.
  • Akreditacije pre 2012. g.
  • Akreditacije ZUOV
  • Izbori u zvanja
  • Cenovnik

Korisne veze

  • Centar za celoživotno učenje
  • Projekat KEY Erasmus+
  • Istraživačko – edukativni centar
  • Research in Pedagogy
  • Portal za sadašnje i buduće vaspitač(ic)e
  • Tempus TEACH
  • Projekat EU IPA
  • Blog Visoke škole
  • Srpska akademija obrazovanja
  • Politika privatnosti

Pretražite sajt

Svi pojmovi koji su na ovom sajtu upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu obuhvataju muški i ženski rod lica na koja se odnose.


© Visoka škola 2012-2022, Vršac

Administred by: Managed by: Powered by: