Visoka škola strukovnih studija za vaspitače „Mihailo Palov“ u Vršcu upućuje:
POZIV
studentima druge (buduće treće godine) za učešće u Erazmus+ programu razmene studenata, boravka, pohađanja nastave i polaganja ispita na Fakultetu za obrazovne nauke i socijalnu zaštitu Univerziteta „Aurel Vlajku“ u Aradu (Rumunija) u prvom semestru 2016/2017 godine.
Visoka škola strukovnih studija za vaspitače „Mihailo Palov“ Vršac učestvuje u evropskom programu Erazmus+ koji, između ostalog, podrazumeva i mogućnost razmene studenata, nastavnog i administrativnog osoblja između visokoškolskih institucija iz partnerskih država. U tom kontekstu Visoka škola sprovodi akademsku razmenu sa Univerzitetom „Aurel Vlajku“ iz Arada (Rumunija) u okviru koje će dva studenta (buduće) treće godine naše škole imati mogućnost da uz podršku programa Erazmus+ jedan semestar borave, slušaju nastavu i polažu ispite na Univerzitetu „Aurel Vlajku“ Fakultetu za obrazovne nauke i socijalnu zaštitu u Aradu, s tim da će im se u skladu sa pravilima Erasmus+ programa, našim zakonodavstvom i internim dokumentima Visoke škole, predavanja i položeni ispiti priznati po povratku. Studenti na razmeni koriste stipendije Erazmus+ programa koje pokrivaju troškove njihovog boravka u inostranstvu.
Osnovni uslovi za učešće u programu razmene:
1. Da je kandidat državljanin Srbije ili strani državljanin sa odobrenim boravkom u Srbiji;
2. Da je klinički zdrav.
Potrebna dokumenta:
2. Fotokopija prve strane pasoša (sa slikom);
3. Potvrda o studiranju sa upisanom prosečnom ocenom studija u prethodnom školovanju;
4. Potvrda o poznavanju jezika (engleski /rumunski; izdaje je Visoka škola);
5. Fotokopije diploma i sertifikata o učešću kandidata u studentskim i volonterskim organizacijama ili o drugim uspesima postignutim u vannastavnim aktivnostima (ako ih kandidat poseduje);
6. Lekarsko uverenje (podnosi samo izabrani kandidat);
7. Biografija – CV;
8. Pismo o nameri (podnosi samo izabrani kandidat).
Podnošenje prijava zainteresovanih kandidata obavljaće se svakodnevno u studentskoj službi Visoke škole u radnim terminima, u periodu od 5 – 30 maja 2016. godine.
Rangiranje kandidata izvršiće se na osnovu:
- Prosečne ocene na studijama;
- Učešća u studentskim i volonterskim organizacijama ili drugim uspesima postignutim u vannastavnim aktivnostima;
- Drugim kriterijumima koje će komisija za odabir kandidata pri Visokoj školi vrednovati, u skladu sa pravilima programa.
Informacije o Erasmus+ programu razmene mogu se dobiti od koordinatora programa pri Visokoj školi – dr Euđena Činča