Visoka škola Vršac

  • Početna
  • Obaveštenja
  • Studenti
  • Profesori
  • Projekti
  • Kontakt

Milijana Lazarević

milijana-lazarevic
Milijana Lazarević je rođena 1988. godine u Leskovcu. Osnovnu kao i srednju školu završila je u Leskovcu. Osnovne studije pedagogije na Filozofskom fakultetu u Nišu upisala je 2006. godine, a diplomirala 2010. godine. Po završetku osnovnih studija upisala je master akademske studije pedagogije na Filozofskom fakultetu u Beogradu. Mater rad na temu Savetodavni rad pedagoga sa nastavnicima u cilju pružanja pomoći i podrške u radu sa darovitim učenicima odbranila je 2012. godine i stekla zvanje master pedagog. Trenutno je student doktorskih studija pedagogije na Filozofskom fakultetu u Beogradu, na kojima je usmerena na istraživanje inkluzivne prakse u predškolskim ustanovama.
Već tokom osnovnih studija aktivno je učestvovala u radu nevladinih organizacija, prvo kao volonter na projektima promocije volonterskog aktivizma, a kasnije i kao kreator i voditelj radionica za decu bez roditeljskog staranja, decu iz marginalizovanih grupa, ali i štićenike Gerontološkog centra u Nišu. Po upisu master studija, zapošljava se kao stručni saradnik-pedagog u OŠ “Diša Đurđević” u Vreocima, u kojoj radi tokom školske 2011/2012. godine. U julu 2012. prelazi na radno mesto radnog terapeuta u Dnevnom boravku za decu i omladinu sa smetnjama u razvoju, u okviru Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju Beograd. U školskoj 2015/16. godini postaje stručni saradnik-pedagog u PU “Trešnjober” u Beogradu.
Jedan je od autora i realizatora programa stručnog usavršavanja Od agresivnosti do kreativnosti – inovativni pristupi problemu nasilnog ponašanja dece u vrtiću i školi, koji je akreditovan od strane Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja Republike Srbije. Koautor je programa stručnog usavršavanja nastavnika Podsticanje kreativnosti dece sa posebnim obrazovnim potrebama kroz razvoj mašte (kreativno mišljenje) i stvaralaštva (kreativno izražavanje), koji je akreditovao Zavod za školstvo Crne Gore. Učestvovala je u izradi sledećih programa obrazovanja, koje je usvojio Nacionalni savjet za obrazovanje Crne Gore:
  • Programa obrazovanja za inovativni pristup u radu sa djecom i mladima sa smetnjama u razvoju – specijalizacija za saradnika/saradnicu u izvođenju hiporehabilitacije;
  • Programa obrazovanja za inovativni pristup u radu sa djecom i mladima sa smetnjama u razvoju – specijalizacija za voditelja/voditeljicu hiporehabilitacije;
  • Programa obrazovanja za inovativni pristup tima za krteiranje tretmana hiporehabilitacije u radu sa djecom i mladima sa smetnjama u razvoju.
Član je tima za realizaciju projekta bilateralne saradnje Srbije i Hrvatske Društvene promene i kurikulumi obrazovanja pedagoga, u organizaciji Filozofskog fakulteta u Beogradu (odeljenja za pedagogiju i andragogiju) i Filozofskog fakulteta u Rijeci (odsek za pedagogiju), finansiranog od strane Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije i Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske.
U oktobru 2016. godine izabrana je u zvanje asistenta za užu naučnu oblast pedagogija na Visokoj školi strukovnih studija za obrazovanje vaspitača „Mihailo Palov“ u Vršcu.
 
Bibliografija:
 
  • Petrović, J. i Lazarević, M. (2016). Opis poslova stručnog saradnika-pedagoga u privatnoj predškoslkoj ustanovi. Zbornik radova: Deseti stručni susreti stručnih saradnika i saradnika predškolskih ustanova Srbije. Udruženje stručnih saradnika i saradnika predškolskih ustanova Srbije, Beograd
  • Lazarević, M. i Radenović, D. (2016). Podrška školskog pedagoga nastavnicima u radu sa darovitim učenicima. Učenje i nastava, 2 (1): 169–180
  • Lazarević, M., Vidojević, M. (2015). Odlike savetodavnog rada pedagoga sa nastavnicima u cilju unapređivanja rada s darovitim učenicima. Pedagoški doprinos unapređivanju podučavanja i učenja – Zbornik radova. Filozofski fakultet, Beograd: 159-163
  • Lazarević, M., Vidojević, M. i Radenović, D. (2015). Inkluzivni pristup u obrazovanju darovitih učenika sa stanovišta nastavnika. Doprinos istraživačkih nalaza unapređenju obrazovne prakse – Zbornik radova. Zavod za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja, Beograd: 69-76
  • Radenović, D. i Lazarević, M. (2015). Savetodavni rad pedagoga sa nastavnicima na polju inkluzivnog obrazovanja. Doprinos istraživačkih nalaza unapređenju obrazovne prakse – Zbornik radova. Zavod za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja, Beograd: 77-82
  • Vidojević, M., Urošević, D. i Stojanović, M. (2013). Socijalna integracija korisnika dnevnog boravka – primeri dobre prakse. Stručno-naučni seminar sa međunarodnim učešćčem Dani defektologa Srbije – Zbornik rezimea. Društvo defektologa Srbije, Beograd: 113
  • Stojanović, M., Vidojević, M. i Gavrilović, T. (2012). Saradnja ustanova za dnevno zbrinjavanje sa porodicom osoba sa smetnjama u razvoju. Aktuelnosti u edukaciji i rehabilitaciji osoba sa smetnjama u razvoju – Zbornik rezimea. Društvo defektologa Vojvodine, Novi Sad: 112
 
Priznanja:
 
  • Dobra igračka – priznanje za 2012. godinu, za igru U redu je – društvena igra za razvoj tolerancije i jačanje samopouzdanja. Autori: Jelena Holcer i Milijana Stojanović. Izdavač: Centar za umeće roditeljstva: Škola za roditelje, Beograd

Školska 2017/2018.
 
Naučni i stručni radovi, prikazi
  • Лазаревић, М. и Маловић, М. (2017). Институционализација детињства у савременом друштвеном контексту. У: Станчић, М. (Ур.), Тадић, А. (Ур.)  и Николић Максић, Т. (Ур). Национални научни скуп Сусрети педагога: ВасПИТАЊЕ данас, зборник радова. 200-205.
  • Лазаревић, М. и Маловић, М. (2018). ,,Слика детета у делима Раше Попова”. У: Књига резимеа са Међународног научног скупа ,,Панорама света детињства: енциклопедијски и ренесансни дух Раше Попова”. Вршац: Висока школа струковних студија за васпитаче „Михаило Палов”.
  • Лазаревић, М. и Маловић, М. (2017). Утицај различитих епистемолошко-методолошких истраживачких приступа на обликовање теоријских основа образовања даровитих. У: Зборнику 23: Даровитост и креативни приступи учењу. Висока школа струковних студија за васпитаче „Михаило Палов” , Вршaц.
Učešće na naučnim i stručnim skupovima
  • Национални научни скуп Сусрети педагога: ВасПИТАЊЕ данас, 29./30.9.2017., Филозофски факултет, Универзитет у Београду – учешће са излагањем на тему: Институционализација детињства у савременом друштвеном контексту (коауторство)
  • Разумевање и усвајање рефлексивне праксе у образовању васпитача и наставника, 5.10.2017. године,Висока школа струковних студија за образовање васпитача, Нови Сад – учешће на ХЕРЕ семинару
  • Међународни научни скуп Панорама света детињства: енциклопедијски и ренесансни дух Раше Попова, Висока школа струковних студија за васпитаче „Михаило Палов”, Вршaц, 20. април 2018, саопштење на тему: ,, Слика детета у делима Раше Попова” (коауторство)
 
(26.11.2018.)

Povelja Grada Vršca

povelja

Erasmus Charter for Higher Education – ECHE

European Talent Point

etsn_logo-01

Izaberite

  • Početna
  • Obaveštenja
  • Rezultati
  • Raspored predavanja/polaganja
  • Galerije
  • Praksa
  • Metodike
  • Studentski parlament
  • Portal za sadašnje i buduće vaspitač(ic)e

Najnovije

  • Marija Malović
  • Metodika fizičkog vaspitanja 1 i MFVDJU
  • Metodika upoznavanja okoline 1
  • Održan vebinar ,,Erazmus+ platforme i mreže za profesionalno usavršavanje nastavnika”
  • Primena IKT u vaspitno-obrazovnom radu
  • Termini ispita iz muzičkih predmeta
  • Održana Internacionalna konferencija Silk Road Academic Studies

Dokumenta

  • Dokumenta Visoke škole
  • Javno publikovan dokument
  • Javne nabavke
  • Akreditacija Ustanove 2019. g.
  • Akreditacija Master 2018. g.
  • Akreditacija 2016. godine
  • Akreditacija 2014. g.
  • Akreditacije 2012. g.
  • Akreditacije pre 2012. g.
  • Akreditacije ZUOV
  • Izbori u zvanja
  • Cenovnik

Korisne veze

  • Centar za celoživotno učenje
  • Projekat KEY Erasmus+
  • Istraživačko – edukativni centar
  • Research in Pedagogy
  • Portal za sadašnje i buduće vaspitač(ic)e
  • Tempus TEACH
  • Projekat EU IPA
  • Blog Visoke škole
  • Srpska akademija obrazovanja

Pretražite sajt

Svi pojmovi koji su na ovom sajtu upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu obuhvataju muški i ženski rod lica na koja se odnose.


© Visoka škola 2012-2020, Vršac

Administred by: Managed by: Powered by: