Radmila Palinkašević
Radmila Palinkašević rođena je 1990. godine u Vršcu. U svom rodnom gradu završila je osnovnu školu i gimnaziju „Borislav Petrov Braca“. Osnovne studije završila ja 2012. godine na Filološkom Fakultetu Univerziteta u Beogradu, odsek za engleski jezik i književnost. Na istom fakultetu završila je master studije. Tema master rada je The Influence of Bilingualism on Third Language Acquisition: Reading Comprehension and Article Usage. Trenutno pohađa doktorske studije na Filološkom Fakultetu Univerziteta u Beogradu na modulu jezik. Od oktobra 2011. do januara 2012. volontirala je u osnovnoj školi „Banović Strahinja“ u Beogradu, gde je predavala deci u trećem i četvrtom razredu. Od 2012. godine predavala je u privatnoj školi stranih jezika „The English House“ u Beogradu. Tu je stekla iskustvo u radu sa svim starosnim grupama i držala opšte kurseve, komunikacione kurseve kao i individualnu nastavu. Zvanje saradnik u nastavi dobila je 2014.godine kada je stupila u radni odnos na Visokoj školi strukovnih studija za vaspitače „Mihailo Pavlov“ u Vršcu, a marta 2016. izabrana je u zvanje asistenta na istoj instituciji..
Član je udruženja ELTA (English Language Teachers’ Association) i SEETA (South Eastern Europe Teachers Association). Tokom osnovnih i master studija, radi dodatnog usavršavanja prisustvovala je na sledećim seminarima: The English Book Oxford Day, CLIL and Bilingual Education Conference, Cambridge Day, Oxford University Press ELT Conference – OUP Day, „Image, video and storytelling“ by Jamie Keddie, European Day of Languages, The English Book Oxford Day. Prati nove trendove u stručnom i ličnom usavrčavanju koje nam je omogućio razoj informacionih tehnologija. S toga je pohađela sledeće vebinare i onlajn kurseve: Macmillan Online Conference, Warmers, fillers and other quick activities, Success in the classroom Oxford University Press, Brining the Four Skills together Oxford University Press, A Beginners Guide to Irrational Behaviour Coursera Duke University, University Teaching 101 Coursera Johns Hopkins Universtiy.
Kontakt imejl-adresa/e-mail: palinkasevic@gmail.com
BIBLIOGRAFIJA
- Palinkaševic, R. (2014.) Bilinguality and Third Language Acquisition, ELTA Newsletter
- Palinkašević, R. (2014) The Influence of Bilingualism on Cognition on Third Language Acquisition, ELTA Journal, Vol.2. No.2, pp. 82-93.
- Palinkašević, R. Stolić, J. (2015) Razvoj muzičke i jezičke darovitosti u savremenoj didaktičkoj kulturi, Zbornik rezimea sa Međunarodnog okruglog stola o darovitima „Daroviti i didaktička kultura“, Vršac, Visoka škola strukovnih studija za vaspitače „Mihailo Palov“, str.76.
- Palinkašević, R (2015) Stepenovane lektire i njihova upotreba u Srbiji, Zbornik rezimea sa Trećeg međunarodnog interdisciplinarnog skupa mladih naučnika društvenih i humanističkih nauka Konteksti, Filozofski Fakultet Univerziteta u Novom Sadu, str. 79.
- Prtljaga, J. Palinkašević, R. Brkić, J. (2015) Biranje odgovarajućeg nivoa stepenovanih lektira – preliminarno istraživanje, Istraživanja u pedagogiji, izdanje 5, br. 2, str. 1-16.
UČEŠĆE NA KONFERENCIJAMA
- IJAS 2015 Annual Multidisciplinary Conference, koja je održana u Beču u periodu od 19. do 21. aprila 2015. godine, prezentovali su koautorski rad Dr Euđen Činč, prof. Jasmina Stolić i MA Radmila Palinkašević na temu: Inovativni pristupi u osmišljavanju muzičkih aktivnosti u vrtiću u kontekstu strukturisanja kompetencija budućih vaspitača u Republici Srbiji.
- 13th ELTA Annual Conference “A Taste of the 21st Century”, 15-16 maja 2015. god. u Beogradu, učestvovala je sa prezentacijom: The influence of music on foreign language acquisition.
- 25th International Conference on British and American Studies, koja je održana 21-23 maja 2015. god. u Temišvaru u Rumuniji, prezentovan je rad dr Jelene Prtljaga i MA Radmila Palinkašević pod naslovom: Learners’ Knowledge on Epistemological Senses of English Modal Verbs.
- Daroviti i didaktička kultura, 21. Međunarodni okrugli sto o darovitima, Visoka škola strukovnih studija za vaspitače ,,Mihailo Palov”, Vršac, 5. jun . 2014. (u koautorstvu sa Stolić J.) sa saopštenjem: Razvoj muzičke i jezičke darovitosti u savremenoj didaktičkoj kulturi.
Školska 2015/2016.
Radovi i rezimei
- Prtljaga, J. Palinkašević, R. Brkić, J. (2015) Choosing the adequate level of graded readers – preliminary study. Research in Pedagogy, Vol. 5, No. 2, pp. 1-16, DOI: 10.17810/2015.14 М52
- M33 Palinkašević, R. Stolić, J. (2016) Razvoj muzičke i jezičke darovitosti u savremenoj didaktičkoj kulturi- rad štampan u celini 22. Međunarodni okrugli sto o darovitima Daroviti i didaktička kultura, str. 161-274
- Činč, E. Stolić, J. Palinkašević, P. (2015) Innovative approaches in creating musical activities in kindergarten and in the context of structuring the competencies of future preschool teachers in the Republic of Serbia, Journal of Teaching and Education, ISSN: 2165-6266.
Učešće na konferencijama
- Treći međunarodni interdisciplinarni skup mladih naučnika društvenih I humanističkih nauka Konteksti, održan 1. decembra 2015. Na Filozofskom Fakultetu Univerziteta u Novom Sadu, prezentovala je rad pod naslovom: Stepenovane lektire i njihova upotreba u Srbiji.
- Intrapersonalna darovitost – mogućnosti razvoja, 22. Međunarodni okrugli sto o darovitima, Visoka škola strukovnih studija za vaspitače ,,MihailoPalov”, Vršac, 1. jun . 2016. (u koautorstvu sa Stolić J.) sa saopštenjem: Razvoj intrapersonalne inteligencije na časovima stranog jezika I muzičkog vaspitanja.
- The Conference on Linguistic and Intercultural Education – CLIE – 2016, koja je održana 22-24 aprila 2016. god. u Alba Juliji, prezentovan je rad dr Jelene Prtljage, dr Aleksandre Gojkov-Rajić i MA Radmile Palinkašević pod naslovom: Culture specific features: epistemological senses of English modal verbs and their Serbian equivalents
Školska 2016/2017.
Radovi i rezimei
- Palinkašević, R. Stolić, J. (2017) Razvoj intrapersonalne inteligencije na časovima stranog jezika i muzičkog obrazovanja i vaspitanja. 22. Okrugli sto o darovitosti Intrapersonalna darovitost – Mogućnost razvoja. str. 155-163. M33
- Prtljaga, J. Gojkov Rajić, A. Palinkašević, R. (2016) Culture Specific Features: Epistemological Senses of English and German Modal Verbs and their Serbian Equivalents. Journal of Linguistic and Intercultural Education, Vol. 9. No. 1. pp. 111-121.
- Stolić, J. Palinkašević, R. (2016) The Role of Musical Games in Foreign Language Learning of Preschool Children. Analele Universităţii “Eftimie Murgu”din Reşiţa. Vol. 4. pp. 25-37. M52
- Stolić, J. Palinkašević, R. (2017) Didaktičke strategije i metode podsticanja razvoja muzičkog i jezičkog stvaralaštva i kretaivnosti kod predškoleke dece. Rezime je objavljen u zborniku rezimea sa 23. međunarodnog naučnog skupa na temu Daroviti i kreativni pristupi učenju održanog 30.06.2017. str. 89-90. M34
- Prevod rezimea na engleski jezik za 23. Okrugli sto na temu Daroviti i kreativni pristupi učenju
Učešće na naučnim i stručnim skupovima
- 23. Okrugli sto, međunarodni naučni skup o darovitima pod nazivom Darovitost i kreativni pristupi učenju. Održan je 30.6.2017. godine u Vršcu u organizaciji Visoke škole strukovnih studija za vaspitače „Mihailo Palov“. Naslov predstavljenog rada: Didaktičke strategije i metode podsticanja razvoja muzičkog i jezičkog stvaralaštva i kreativnosti kod predškolske dece (u koautorstvu sa Stolić, J.), ISBN 978-86-7372-245-0, str.89-90.
- Preko Erazmus + Staff Mobility programa Radmila Palinkašević je učestvovala u Staff Training Week na temu International Relations (Internacionalni odnosi) koja se održala od 15.08.2017 do 19.08.2017. u gradu Jaši u Rumuniji.
Školska 2017/2018.
Naučni i stručni radovi, prikazi
- Stolić, J., Palinkašević, R. (2018) Didaktičke strategije i metode podsticanja razvoja muzičkog i jezičkog stvaralaštva i kreatovnosti kod dece predškolskog uzrasta. Zbornik 23: Darovitost i kreativni pristupi učenju. Visoka škola strukovnih studija za vaspitače „Mihailo Palov“, Vršac. Str. 338-349.
- Palinkašević, R., Stolić, J. (2017) The Influence of Music Experience on the Acquisition of Phonemes in a Foreign Language. Studii de stiintasicultura. 8,(4). 129-138.
- Palinkašević, R. (2017) Specialized Word Lists – Survey of the Literature – Research Perspective. Research in Pedagogy. 7, (2). 221-238.
- Prtljaga, P., Palinkašević, R. (2018) Editorial Board IT and English Language Competences – A Prerequisite for Successful Inclusion in Index Databases. The Education at the Crossroads – Conditions, Challenges, Solutions and Perspectives. pp. 217-221
Učešće na naučnim i stručnim skupovima
- 24. okrugli sto o darovitima: Dostignuća i perspektive u obrazovanju darovitih, 29.06.2018. Visoka škola strukovnih studija za vaspitače „Mihailo Palov“ Vršac. Naslov predstavljanog rada: Dostignuća i perspektive korišćenja tehnologije na časovima stranog jezika u cilju podsticanja darovitosti. srt. 91-92.
- Međunarodna konferencija: The Education at the Crossroads – Conditions, Challenges, Solutions and Perspectives, 10-11.11.2017. Macedonian Science Society – Bitola. U koautorstvu sa Prtljaga, P. predstavljen je rad pod naslovom: Editorial Board IT and English Language Competences – A Prerequisite for Successful Inclusion in Index Databases.
- Konferencija predmetne didaktike – Unapređenje nastavnog procesa – Prednosti i izazovi, 16.06.2018., Društvo predmetnih didaktičara Srbije,Beograd. U koautorstvu sa Aleksandrom Gojkov Rajić predstavljen je rad pod naslovom: Potrebe i promene poučavanja stranog jezika na predškolskom uzrastu.
Školska 2019/2020.
|
Naučni i stručni radovi, prikazi
|
Palinkašević (2019): Radmila Palinkašević „The Truths about Healthy Diets: Popular Views, Preschool Teachers’s Beliefs and Teaching in Serbia”, 159-176 u Schmied, J. & Dheskali, J. (Eds.). (2020). Conflicting truths in academic and journalistic writing. Cuvillier.
|
Učešća na naučnim i stručnim skupovima i (e)konferencijama, obukama
|
Učešće u internacionalnoj konferenciji Digital English World-Wide: Corpus and Discourse Analyses sa prezentacijom: In times of uncertainty who can we trust? – Analysis of epistemic modality in government announcements in Serbia in the time of the Coronavirus pandemic. Konferenciju ogranizuje Tehnološli Univerzitet u Kemnicu, a finansirana je od strane Alexander-von-Humboldt Univerziteta i DAAD projekta.
|
Projekti
|
Међународни пројекат
From Uncertainty to Confidence and Trust, finansiran od strane DAAD (Deutscher Akademischer Austauschdienst) i organizovan od strane Tehnološkog Univerziteta u Kemnicu, Fakultet humanističkih nauka u 2020. godini. Partneri u projektu su iz sledećih zemalja: Nemačka, Srbija, Severna Makedonija, Bosna i Hercegovina, Albanija i Hrvatska. Detalji o prijektu mogu se naći na sledećem sajtu www.tu-chemnitz.de/phil/english/sections/ling/NEWS4SEE/News4%0bSEE2020.php
|
(02.02.2021.)