Поштовани студенти,
у складу са измењеном ситуацијом износим план рада по наставним предметима за наредни период.
- Свe материјалe потребнe за припрему испита студенти могу преузети са адресе:
- Свакодневне консултације могуће је обављати путем мејла: studentskicentar.aleksandra@gmail.com
- Обавезе студената и расположиви ресурси по наставним предметима:
3.1 Методика развоја почетних математичких појмова 1
Припрема студената за полагање писменог и усменог дела испита који ће бити одржани по накнадно објављеном распореду.
Ресурси за припрему:
- А.Мандић (2014): Дидактика предшколске математике, Висока школа струковних студија за образовање васпитача, Вршац
- Мултимедијалне презентације са предавања
- On-line тестови за самопроверу знања студената
За додатне информације можете контактирати сарадницу Милијану Лазаревић путем мејл
3.2 Методика развоја почетних математичких појмова 2
Потребно је да студенти израде по две писане припреме, једне из области аритметичких и једну из области геометријских садржаја. За студенте који су предвиђени постојећим распоредом активности у предшколским установама, обавезна је једна тема активности која је у распореду наведена. Дидактичка средства која студенти израђују, потребно је фотографисати и као прилог унети у образац писане припреме за активност. Израђене писане припреме студенти треба путем мејла да пошаљу на увид професеру, након чега ће бити обавештени о успеху извршених задатака. Испит ће бити одржан по накнадно објављеном распореду.
Ресурси за припрему:
- Образац писане припреме
- Примери готових писаних припрема студената
- Примери израђених Радних листова
- Примери израђених дидактичких средстава (мултимедијалних презентација)
- Примери сликовних тестова за праћење напредовања деце
- Видео снимци одржаних активности студената
- Листе за вредновање математичких активности
- Корисне интернет адресе за израду писаних припрема
3.3 Методика развоја почетних математичких појмова (МАСТЕР)
Потребно је да студенти израде групни пројекат који ће путем мејла професору послати на увид. Тема пројекта налазе се на поменутој локацији. Пројекат се састоји из 3 корака: Истраживања и проучавања литературе, Креирања одговарајућих модела за рад у предшколским установама и Самоевалуације израђених модела. Примена модела у установама биће искључена у постојећим околностима.
Ресурси за припрему:
- Теме пројекта које студенти самостално бирају
- Готови обрасци за израду пројеката са детаљним упутствима
- Дигитални извори које ће професор прослеђивати мејлом на захтев студената
- Хеуристичке математичке игре
Потребно је да према договору студенти проуче основну литературу и креирају моделе хеуристичких математичких игара. Креиране игре могу бити представљене у форми документа или мултимедијалне презентације које потом треба проследити професору путем мејла.
Ресурси за припрему:
- А. Мандић (2018): Хеуристичке математичке игре, Учитељски факултет, Београд
- Примери хеуристичких игара
- М. Марјановић: Игре једначења, ЗУНС, Београд
Литературу у дигиталној форми студенти могу добити од професора на захтев у складу са врстом игара које креирају.
3.5 Дидактичке игре
Потребно је да студенти припреме писмени и усмени део испита који ће бити држани према посебном распореду.
- Мултимедијалне презентације са предавања
- Теме за израду семинарских радова
- Е. Каменов: Дечија игра
За додатне информације студенти могу контактирати сарадницу Марију Маловић путем мејла.
Имајући у виду новонасталу ситуацију вредновање рада студената највећим делом биће извршена на основу анализе писаних радова и пројектних задатака које студенти буду извршавали.
Предметни професор: др Александра Мандић 16.03. 2020. у Вршцу