Реализован програм стручног усавршавања
Холистички приступ раном развоју и учењу деце предшколског узраста и „Године узлета” – изазови и перспективе
Професори Високе струковне васпитачке и медицинске школе у Вршцу, проф. др Александар Стојановић и др Тања Недимовић су у среду, 27. новембра и у четвртак, 28. новембра 2024. године, у Предшколској установи „11. април” на Новом Београду, реализовали програм стручног усавршавања Холистички приступ раном развоју и учењу деце предшколског узраста и „Године узлета” – изазови и перспективе (Каталошки број програма Завода за унапређивање образовања и васпитања: 883; опширније о циљу и садржају програма на адреси: zuov-katalog.rs
У веома позитивној и пријатној радној атмосфери, уз изузетну укљученост свих учесника, квалитетну дискусију, интеракцију и размену искуства и мишљења, обрађене су следеће теме: 1. Савремене педагошке теорије – оквир холистичког и интегрисаног приступа раном развоју и учењу; 2. Развијање реалног програма уз примену холистичког приступа и одговарајућих стратегија васпитача; 3. Психолошке теорије и савремена истраживања раног развоја – темељи холистичког приступа; 4. Карактеристике развоја и учења деце предшколског узраста – холистички приступ.
Програм је реализован уз учешће 60 практичара (по 30 учесника у дану) из ПУ „11. април”. Учесници су веома високо оценили обуку. Просечне оцене су следеће: 3,90 добијена је за обуку одржану 27. новембра 2024. и 3,89 добијена је за обуку одржану 28. новембра 2024. године. Коментари учесника: Обука је била јако поучна и корисна за даљи рад; Обука је била веома корисна, обогаћена бројним примерима за практичан рад; Професори су успели да током читавог трајања обуке задрже пуну пажњу учесника; Обука је била одлично прилагођена васпитачима, са јасним информацијама, изванредном реализацијом и уравнотеженим темпом; Добили смо одговоре на сва питања која можемо практично да применимо у свом раду; Веома инспиративна и занимљива обука; Опет бих одабрала обуке ових реализатора; Висококвалитетна обука; Реализатори веома професионални и посвећени; Све је било коректно и у складу са темом обуке; Професори су обуци приступили веома посвећено и стручно, остављајући изузетан утисак.
У току обуке професори наше Школе промовисали су студијске програме: Струковна медицинска сестра/техничар на основним струковним студијама и Струковни мастер васпитач на студијама другог степена – мастер струковним студијама, те позвали заинтересоване да се детаљније информишу по завршеној обуци, што је и учињено.