Digitalization in Higher Education1
U četvrtak, 7. 11. 2024. godine, sa početkom u 14.00 po lokalnom vremenu, u onlajn okruženju, održan je međunarodni vebinar Digitalization in Higher Education, u okviru osme sesije tematskih vebinara za visoko obrazovanje (PROFFORMANCE+ Thematic Webinar Series). Ovoga puta vebinar je bio fokusiran na inovativne prakse nastave i učenja u kontekstu digitalizacije (Agenda vebinara dostupna je na adresi: https://profformance.eu/en/agenda digitalization-of-teaching-and-learning-in-higher-education). Prezentovana su zapažanja o aktuelnim trendovima u digitalizaciji u visokom obrazovanju; o mogućnostima celoživotnog učenja kroz otvorene onlajn kurseve; bilo je reči o virtuelnim gostujućim profesorima, kao i o veštačkoj inteligenciji. Govornici iz Češke, Mađarske, Austrije, Hrvatske predstavili su primere iz međunarodne obrazovne prakse, a domaćin ove aktivnosti bila je Češka. U završnici vebinara učesnici su imali priliku i da se upoznaju sa Pozivom za dodelu nagrada za visokoškolske nastavnike 2024/25. (više videti na: https://profformance.eu/en/a-call-for-excellence-award-2024-25), koji je pokrenut ove jeseni u okviru projekta PROFFORMANCE. PROFFORMANCE+ vebinar je okupio oko 120 učesnika iz različitih zemalja. Vebinaru je prisustvovala i profesorka Visoke strukovne vaspitačke i medicinske škole u Vršcu dr Ivana Đorđev.
Naslovni slajd preuzet sa adrese: https://profformance.eu/en/home, 7. 11. 2024.
1 Svi pojmovi koji su u tekstu upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu obuhvataju muški i ženski rod lica na koja se odnose.