U periodu od 29. januara do 2. februara 2024. godine veoma uspešno je u hibridnom formatu (na Kopaoniku i onlajn) održana Međunarodna multidisciplinarna konferencija „Izazovi savremenog visokog obrazovanja” (engl. International Multidisciplinary Conference „Challenges of Contemporary Higher Education“ – CCHE 2024). Konferencija je imala cilj da okupi istraživače i naučnike iz različitih naučnih oblasti i disciplina da podele svoje jedinstvene perspektive o višestrukim izazovima i mogućnostima u savremenom visokom obrazovanju. Konferenciju su organizovale brojne visokoškolske ustanove iz Srbije, posvećene negovanju dijaloga i saradnje u sektoru visokog obrazovanja, članice KASSS i pozvane institucije (organizatori konferencija). U organizaciju CCHE 2024 bila je uključena i Visoka strukovna vaspitačka i medicinska škola u Vršcu i to kao koordinator za konferencijske aktivnosti iz društveno-humanističkog polja. U višednevnom radu učestvovalo više od 400 izlagača/(ko)autora radova iz 18 zemalja, koji su uživo, u onlajn formatu, putem poster prezentacija i/ili prilaganjem naučnih radova predstavili aktuelna istraživanja i teorijska promišljanja iz više naučnih oblasti, a izlaganja su bila ispraćena dinamičnim diskusijama, razmenom mišljenja i koncipiranjem mogućnosti dalje i nove saradnje među institucijama i pojedincima. Deo konferencijskog rada bio je posvećen i podsticanju mladih istraživača organizovanjem Studentskog simpozijuma, kao i priređivanjem zbornika radova studenata.
U ovoj značajnoj konferenciji, u sekciji Philosophy, Psychology, Pedagogy and Sociology; Language for Specific Purpose – Part 2, učestvovala je direktorka Visoke škole dr Danica Veselinov, prilažući koautorski rad sa bibliotekarkom Visoke škole msr Jasminom Mirković pod naslovom: The connection between school libraries and students’ reading habits: toward in integrated approach to learning, a u sesiji održanoj 30. 1. 2024. godine u okviru iste sekcije onlajn je prezentovan koautorski rad profesorki Visoke škole dr Ljiljane Kelemen Milojević i dr Ivane Đorđev pod naslovom: Include me and i will understand – application of drama method in preschool institutions to enhance the overall development of a child (izlagač i učesnik diskusije: dr Ivana Đorđev). Oba rada prihvaćena su za objavljivanje u zborniku radova sa ove konferencije. Takođe, tokom trajanja konferencije, onlajn su ispraćena plenarna izlaganja, kao i izabrane teme iz drugih naučnih oblasti.
Agenda CCHE 2024, zbornik radova, linkovi ka prezentacijama radova, kao i ostale relevantne informacije o konferenciji dostupni su na veb-sajtu: https://cche.rs/.
Izveštaj priredile: dr Ivana Đorđev, dr Ljiljana Kelemen Milojević i dr Danica Veselinov