U sredu, 8. 12. 2021. godine sa početkom u 15.00 preko Microsoft Teams platforme za komunukaciju i saradnju uspešno su održane dve onlajn radionice na engleskom jeziku usmerene na promišljanja kontinuiranog profesionalnog razvoja (CPD: continuous professional development). Radionice je koncipirao projektni partner, koordinator četvrtog radnog paketa (WP4) – Univerzitet u Birmingenu (Birmingham City University), Velika Britanija, a vodio ih je Kevin Hofin (Kevin Hoffin). Moderator celokupne aktivnosti, kojoj su prisustvovali predstavnici svih projektnih partnera, bila je Jovanka Ulić (Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača, Novi Sad, koordinator projekta). U prvoj radionici CPD: Innovation & Liberating Structures, razmatrani su pravci za inoviranje profesionalnog razvoja, a kao početni korak – učesnici su imali zadatak da, u okviru pojedinačnih grupa, prepoznaju, te diskutuju uočene nedostatke i probleme u stručnom usavršavanju, kao delu kontinuiranog profesionalnog razvoja (predstavljena je i mogućnost upotrebe: Liberating Structures). Druga radionica Monitoring & Evaluation: Theory of Change and What to Measure dala je teorijske impulse za primenu tzv. Teorije promene (za planiranje, učešće i procenu; Theory of Change), kao i niz pitanja za (samo)refleksiju kada je reč o sopstvenom profesionalnom razvoju, kao i koncipiranju ponuda za stručno usavršavanje. U okviru ove radionice, učesnici su imali zadatak da, u okviru grupa, formulišu, a zatim i predstave iskaze u kojima se vide vladajući opozitni stavovi u praksi, a kada je reč o stručnom usavršavanju.
U radioničarskom radu, ispred Visoke škole u Vršcu, koja je član projektnog konzorcijuma, učestvovale su: dr Ivana Đorđev i msr Radmila Palinkašević.