Visoka škola Vršac

  • Početna
  • Obaveštenja
  • Studenti
  • Profesori
  • Projekti
  • Kontakt
Home ⁄ Galerije ⁄ Projekat KEY – sastanak u Nikšiću (CG)

Projekat KEY – sastanak u Nikšiću (CG)

6th септембар, 2021
U okviru projekta KEEP EDUCATING YOURSELF – KEY od 1. do 3.09.2021. godine na Filozofskom fakultetu Univerziteta Crne Gore u Nikšiću održan je radni sastanak na kojem su učestvovale profesorke Visoke škole strukovnih studija za vaspitače „Mihailo Palov“ Vršac dr Tanja Nedimović i dr Nataša Sturza Milić.
Sastanak su otvorili i prisutne pozdravili predstavnici Filozofskog fakulteta u Nikšiću. Nakon toga, predstavnici Visokih škola strukovnih studija za vaspitače u Novom Sadu, Kruševcu, Sremskoj Mitrovici, Pirotu i Vršcu i Udruženja vaspitača Vojvodine i Srbije prezentovali su stanje na svim jedinicama projekta. Usledio je 4. deo Moodl kursa, a potom, radionica sa temom planiranja seminara, kurseva i potrebnog materijala. Dr Tanja Nedimović i dr Nataša Sturza Milić prisutne su upoznale sa dosadašnjim aktivnostima u okviru KEY projekta na Visokoj školi strukovnih studija za vaspitače „Mihailo Palov“ Vršac, kao i o aktivnostima koje su planirane u narednom periodu.
Učesnici radnog sastanka razmenili su mišljenja i predloge u vezi sa predstojećom akreditacijom seminara stručnog usavršavanja vaspitača, kao i sa mogućnostima unapređenja kompetencija vaspitača. Navedene aktivnosti bile su deo 3. radnog paketa (WP 3).
Drugi dan sastanka u Nikšiću započeo je razgovorom o unapređenju kompetencija nastavnika u okviru 4. radog paketa (WP 4), a zatim je usledila prezentacija objavljene publikacije na kojoj su projektni partneri radili u prethodnom periodu. U okviru istog radnog paketa, razgovaralo se o unapređenju kompetencija u regulatornim telima. Drugi dan sastanka završen je nakon razmene mišljenja o evaluaciji standarda za akreditaciju programa stručnog usavršavanja.
Poslednji, 3. dan radnog sastanka obuhvatao je sastanak komisije za osiguranje kvaliteta i evaluacije napretka. U okviru radnog paketa 7 (WP 7) razgovaralo se o potrebi ažuriranja websajta projekta, kao i o internoj institucionalnoj diseminaciji i medijskoj promociji projektnih aktivnosti. Sastankom članova Upravnog odbora, pitanjima i predlozima zaokružen je trodnevni sastanak u Nikšiću.
U prilogu se nalaze fotografije sa sastanaka i radionica.

 
[nggallery id=389 template=“sliderview“]
 
 
« Upis studenata (Master)
Dr Ivana Đorđev »

European Talent Point

etsn_logo-01

Izaberite

  • Početna
  • Obaveštenja
  • Rezultati
  • Raspored predavanja/polaganja
  • Galerije
  • Praksa
  • Metodike
  • Studentski parlament
  • Portal za sadašnje i buduće vaspitač(ic)e

Erasmus Charter for Higher Education – ECHE

Povelja Grada Vršca

povelja

Najnovije

  • Prijava ispita za studente visoke škole za martovski ispitni rok
  • Obaveštenje – ispitni rokovi
  • 12 maj – Međunarodni dan medicinskih sestara
  • Obaveštenje o uspostavljanju hibridne nastave
  • Majska stručna praksa 2, 4 i 6 vaspitači
  • Извештај са стручног скупа ”Умрежавање високошколске наставе и вртића кроз педагошко документовање”
  • Predaja dnevnika stručne prakse – strukovna medicinska sestra-tehničar

Dokumenta

  • Dokumenta Visoke škole
  • Javno publikovan dokument
  • Javne nabavke
  • Akreditacija 2024. godine
  • Akreditacija 2023. godine
  • Akreditacija studijskog programa – strukovna medicinska sestra/tehničar
  • Akreditacija Ustanove 2019. g.
  • Akreditacija Master 2018. g.
  • Akreditacija 2016. godine
  • Akreditacije pre 2016. g.
  • Akreditacije ZUOV
  • Izbori u zvanja
  • Cenovnik

Korisne veze

  • Centar za celoživotno učenje
  • Projekat KEY Erasmus+
  • Istraživačko – edukativni centar
  • Research in Pedagogy
  • Portal za sadašnje i buduće vaspitač(ic)e
  • Projekat EU IPA
  • Blog Visoke škole
  • Srpska akademija obrazovanja
  • Politika privatnosti

Pretražite sajt

Svi pojmovi koji su na ovom sajtu upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu obuhvataju muški i ženski rod lica na koja se odnose.


© Visoka škola 2012-2024, Vršac

Administred by: Managed by: Powered by: