Visoka škola Vršac

  • Početna
  • Obaveštenja
  • Studenti
  • Profesori
  • Projekti
  • Kontakt
Home ⁄ Obaveštenja ⁄ Razvojna psihologija

Razvojna psihologija

10th мај, 2018
Drugi kolokvijum će se održati u petak, 18.05. po sledećem rasporedu:
  • Studenti sa parnim brojem indeksa u 11h
  • Studenti sa neparnim brojem indeksa u 12h
Literatura za drugi kolokvijum
 
Biro, M., Nedimović, T. (2015). Psihologija. VŠSS za vaspitače „Mihailo Palov“, Vršac (odabrana poglavlja)
  • Karakteristike razvoja dece predškolskog uzrasta (139-186)
 
Dr Tanja Nedimović
« Psihopatologija razvojnog doba
Stručna praksa – sastanak »

Povelja Grada Vršca

povelja

Erasmus Charter for Higher Education – ECHE

European Talent Point

etsn_logo-01

Izaberite

  • Početna
  • Obaveštenja
  • Rezultati
  • Raspored predavanja/polaganja
  • Galerije
  • Praksa
  • Metodike
  • Studentski parlament
  • Portal za sadašnje i buduće vaspitač(ic)e

Najnovije

  • Metodika razvoja početnih matematičkih pojmova 1
  • 27. OKRUGLI STO O DAROVITIMA
  • Aprilski ispitni rok
  • Visokoj školi dodeljena Erazmus povelja
  • Konkurs za upis studenata
  • Predškolska didaktika
  • Održana konferencija „Digitalno obrazovanje 2021”

Dokumenta

  • Dokumenta Visoke škole
  • Javno publikovan dokument
  • Javne nabavke
  • Akreditacija Ustanove 2019. g.
  • Akreditacija Master 2018. g.
  • Akreditacija 2016. godine
  • Akreditacija 2014. g.
  • Akreditacije 2012. g.
  • Akreditacije pre 2012. g.
  • Akreditacije ZUOV
  • Izbori u zvanja
  • Cenovnik

Korisne veze

  • Centar za celoživotno učenje
  • Projekat KEY Erasmus+
  • Istraživačko – edukativni centar
  • Research in Pedagogy
  • Portal za sadašnje i buduće vaspitač(ic)e
  • Tempus TEACH
  • Projekat EU IPA
  • Blog Visoke škole
  • Srpska akademija obrazovanja
  • Politika privatnosti

Pretražite sajt

Svi pojmovi koji su na ovom sajtu upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu obuhvataju muški i ženski rod lica na koja se odnose.


© Visoka škola 2012-2021, Vršac

Administred by: Managed by: Powered by: