Visoka škola Vršac

  • Početna
  • Obaveštenja
  • Studenti
  • Profesori
  • Projekti
  • Kontakt
Home ⁄ Obaveštenja ⁄ Realizacija projekta

Realizacija projekta

17th новембар, 2022
Realizovana radionica u vrtiću „Kolibri”, u okviru projekta „Heurističke strategije kao kreativni dizajn u visokoškolskoj nastavi”
 
U skladu sa predviđenim scenarijem i aktivnostima razvojnoistraživačkog projekta „Heurističke strategije kao kreativni dizajn u visokoškolskoj nastavi”, podržanog sredstvima Pokrajinskog sekretarijata za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost, u četvrtak, 10. novembra 2022. godine realizovana je prva radionica u vrtiću „Kolibri”, u Vršcu. Realizaciji radionice doprinos je dalo zajedničko učešće profesorki Visoke škole mr Nevene Čolakov i dr Danice Veselinov, vaspitačica Katarine Popović i Hajnalke Kecman, studenata treće godine osnovnih strukovnih studija Visoke škole i dece iz grupe u godini pred polazak u školu.
Osmišljavanju ove radionice prethodile su radionice sa studentima, koje je u okviru predmeta Metodika likovnog vaspitanja 2 kreirala prof. Nevena Čolakov. Rukovodeći se ciljem, zadacima i očekivanim ishodima projekta, radionice sa studentima su bile „heuristički obojene”, uz korišćenje breinstorming tehnike i drugih kreativnih načina za dolaženje do drugačijih, nestereotipnih ideja i rešenja. Studenti su uz pomoć metakognitivnih strategija i heurističkih modela izrađivali crteže, skice, fotografije skulpture; rekomponovali slike i skulpture (sa naglaskom na percepciji celine u odnosu na delove, i izdvajanjem dominatnog elementa) i stvarali nove kompozicije; od ponuđenih materijala osmišljavali su kratku priču, praveći (i prateći) niz. Studenti su dokumentovali sve aktivnosti i proces koračanja ka eureci u (samo)refleksivnim inventarima.
Za radionicu u vrtiću vaspitačice, profesorke i studenti pripremili su i ponudili deci raznovrsne materijale (nestrukturirane, polustrukturirane, restlove) – šišarke, lišće, kestenje, žirove, voće i povrće, semenje, zapušače, posude od različitih materijala, kinetički pesak, kafu, tacne-poslužavnike, razne boje itd. Pomoću ovih materijala, a u sklopu razvijanja projekta u ovoj grupi vrtića, pod nazivom „Nije teško biti fin”, deca su istraživala materijale i koristila ih u likovnoj igri. Deca su gradila svoj igrovni obrazac, eksperimentisala, testirala ideje, prenosila imaginativni plan u stvarnost, što je rezultiralo novim predlozima za sledeću radionicu i saradnju Visoke škole i PU „Čarolija”. Atmosfera je bila radna i vesela, a kreativni dizajn prisutan tokom celog trajanja radionice.

« Konkurs za dodelu stipendija
Održana treća radionica u organizaciji MRCR »

European Talent Point

etsn_logo-01

Izaberite

  • Početna
  • Obaveštenja
  • Rezultati
  • Raspored predavanja/polaganja
  • Galerije
  • Praksa
  • Metodike
  • Studentski parlament
  • Portal za sadašnje i buduće vaspitač(ic)e

Erasmus Charter for Higher Education – ECHE

Povelja Grada Vršca

povelja

Najnovije

  • Zdravstvena nega 1
  • Uspešna promocija studijskog programa Strukovna medicinska sestra/tehničar
  • Održana završna konferencija projekta FUNED
  • dr Aleksandra Simić
  • Obeležen svetski dan poezije (21. 3. 2023. godine)
  • mr Nevena Čolakov
  • Potpisan Sporazum o saradnji

Dokumenta

  • Dokumenta Visoke škole
  • Javno publikovan dokument
  • Javne nabavke
  • Akreditacija studijskog programa – strukovna medicinska sestra/tehničar
  • Akreditacija Ustanove 2019. g.
  • Akreditacija Master 2018. g.
  • Akreditacija 2016. godine
  • Akreditacija 2014. g.
  • Akreditacije 2012. g.
  • Akreditacije pre 2012. g.
  • Akreditacije ZUOV
  • Izbori u zvanja
  • Cenovnik

Korisne veze

  • Centar za celoživotno učenje
  • Projekat KEY Erasmus+
  • Istraživačko – edukativni centar
  • Research in Pedagogy
  • Portal za sadašnje i buduće vaspitač(ic)e
  • Tempus TEACH
  • Projekat EU IPA
  • Blog Visoke škole
  • Srpska akademija obrazovanja
  • Politika privatnosti

Pretražite sajt

Svi pojmovi koji su na ovom sajtu upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu obuhvataju muški i ženski rod lica na koja se odnose.


© Visoka škola 2012-2022, Vršac

Administred by: Managed by: Powered by: