Imam samo 14 godina i znam mnogo više, znam da se borim za sebe i da kažem "Hej, ne sviđa mi se ovo!" a dete koje ide u državnu školu ne bi uradilo tako nešto zato što je uplašeno. Ovde ljudi ne moraju da se plaše da bilo šta kažu. Vita – učenik
U Samerhilu nisam maltretiran, siguran sam i imam slobodu govora. Ja imam odgovornost, imam priliku da se brinem o sebi, izaberem kako želim da učim. S obzirom na te mogućnosti, mogu da budem ono što želim. Što je savršeno i san svakog deteta. Alex C. – učenik
Bio sam opušten,otvorenog uma i ovde sam našao svoju ličnost tako da ljudi mogu da vide ko sam ja a ne koje ocene dobijam. Jake – učenik
Zbog neobavezne lekcije, uživam u učenju, nemam predrasude o nastavnicima, zrela sam u svom stavu prema učenju. Martine – učenik
Prijateljstva koje sam ovde napravila imaju smisla i trajaće zauvek. Znam da ne moram imati 10 GCSE da bi bila vredna osoba. Oni nisu toliko bitni. Camila – učenik
Samerhil mi je dao dragoceni ključ za učenje, ako postoji nešto što ne znam, ja sam željan da učim o tome. Imam jaku želju da učim i usavršavam se. Vidim učenje kao doživotni proces, u kome je najvažnija stvar motivacija – žeđ- da se ide dalje i oslobodi um. Alex R. – bivši učenik
..tamo ima vremena i prostora za sedenje i sanjanje.. Osećam samopouzdanje u opuštenom razgovoru sa ljudima različitog uzrasta i zanimanja. Biti u stanju da se graciozno krećem u različitim krugovima je otvorio mogućnost za mene. Samerhil okruženje mi je pomoglo da naučim da govorim za sebe i budem opuštena sa svim ljudima. Jasmine – bivša učenica
Postigao sam samopouzdanje , stvarno sam bio stidljiv kada sam došao.. Osećao sam se kao NIKO. Neću se plašiti da pitam ono što želim i neću osećati da ne mogu da uradim neke stvari zato što to rade samo značajni ljudi. Martin – učenik
Ovo saznanje o tome ko sam i šta sam dolazi od toga što je Samerhil mesto gde je deci data šansa da saznaju ko su bez pritiska. Samerhil omogućava da se sve odvija u svoje vreme uz podršku zajednice. Andi – bivši učenik
Leave a Reply